Veelgestelde vragen

Raadpleeg onze veelgestelde vragen voor snelle antwoorden op de meest voorkomende vragen. Zo ben je goed voorbereid en haal je het meeste uit je bezoek aan Valk Versmarkt.

Bieden jullie bezorging aan?

Valk Versmarkt bied geen bezorging aan huis aan. 

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden: iDEAL en creditcard.

Hoe ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?

Na betaling van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Controleer ook uw spamfolder als u de bevestiging niet direct ziet.

Vanaf hoelaat kan ik mijn bestelling ophalen?

Uw bestelling is vanaf 10:00 uur op te halen. Op zondag is het ophalen mogelijk vanaf 12:00 uur. In de ochtend maken wij de bestellingen gereed, zodat deze op tijd voor u klaarstaan. 

Kan ik extra producten kopen of toevoegen bij het ophalen van mijn bestelling?

Ja, dat is mogelijk! Bij het ophalen van uw bestelling kunt u uiteraard nog extra producten in de winkel aanschaffen.

Waar kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

U kunt uw bestelling ophalen bij onze servicebalie. Houd uw ordernummer bij de hand voor een vlotte afhandeling.

Kan ik de Valk Exclusief cadeaucard gebruiken bij het plaatsen van een bestelling?

Nee, het is niet mogelijk om uw Valk Exclusief cadeaucard online in te wisselen bij het plaatsen van een bestelling.

Kan ik mijn Valk Versmarkt klantenkaart gebruiken bij een online bestelling?

Nee, het is momenteel niet mogelijk om uw Valk Versmarkt klantenkaart direct te gebruiken bij online bestellingen. U kunt de punten achteraf laten bijschrijven in de winkel. Bewaar hiervoor uw orderbevestiging of bon en toon deze bij het afhalen van uw bestelling aan een medewerker bij de servicebalie, zodat wij de punten op uw klantenkaart kunnen toevoegen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling alleen telefonisch annuleren binnen onze openingstijden. Neem contact met ons op via 071-5612258 en kies optie 7 om een medewerker van de servicebalie te spreken. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Ik heb online een bestelling geplaatst. Krijg ik dit ontdooid of bevroren mee?

U krijgt uw bestelling altijd gebruiksklaar mee, zodat u het dezelfde dag kunt gebruiken.

Klantenservice

Neem contact op met de klantenservice!

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen, of heb je een opmerking of klacht? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan klaar om je te helpen en zorgen ervoor dat je vraag, opmerking of klacht zorgvuldig wordt behandeld.

Stuur een mail
Vacatures

Bekijk onze vacatures

Welkom bij dé horecafamilie van Nederland! Gastvrijheid, doorpakken, je thuis voelen, leren van fouten en plezier hebben in je werk. Daar draait het bij ons om. Je werkt met de tofste collega's in een gezellige omgeving.

Bekijk hier onze vacatures!
Versmarkt Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van Versmarkt? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief